好友雲雅傳給我的輕鬆幽默小品

嗯!!

輕鬆一下唄!!

 

 

A guy is 84 years old and loves to fish. 
一個84歲的老先生喜歡釣魚。

He was sitting in his boat the other day 
when he heard a voice say, ' Pick me up. ' 
一天,他坐在船上釣魚的當下聽到 
一個聲音說:「把我拿起來。」 ! 

He looked around and couldn ' t see anyone. 
他四處張望,卻四下無人。

He thought he was dreaming 
when he heard the voice say again, ' Pick me up. ' 
當他又聽到「把我拿起來」時, 
他以為是他的幻覺。 

He looked in the water and there,

floating on the top, was a frog. 
他往水中定神一看,

那裡正有一隻青蛙浮在水面上。

The man said, ' Are you talking to me? ' 
老先生問道:「你在跟我說話嗎?」

The frog said, ' Yes, I ' m talking to you. 
青蛙回道:「對,就是我啊!」 
 
Pick me up then, kiss me and 
I ' ll turn into the most beautiful woman you have ever seen. 
將我拿起來,吻我, 
我就會變為你今生所見最漂亮的女人。

I ' ll make sure that all your friends are envious 
and jealous because I will be your bride! '
我確定你的朋友是既羨慕又嫉妒, 
因為我即將成為你的新娘。 

The man looked at the frog for a short time, 
reached over, picked it up carefully, 
and placed it in his front pocket.
老先生凝視青蛙片刻後,伸出手, 
很小心地托起青蛙放入他前面的口袋裡。 

The frog said, ' What, are you nuts? 
Didn ' t you hear what I said? 
I said kiss me and I will be your beautiful bride. ' 
青蛙說:「怎麼,你瘋啦?你沒聽我說嗎? 
我說,吻我,然後我就會成為你美麗的新娘。」 

He opened his pocket, looked at the frog and said, 
'Nah, at my age I ' d rather have a talking frog. ' 

他撥開他的口袋,看著青蛙說: 
「算了,以我這樣的年紀, 
  我寧願有一隻會說話的青蛙。」 

 

 


sophia想想: 我也想要一隻會說話的青蛙,每個星期四陪我在國道3號上奔馳 .....

arrow
arrow
    全站熱搜

    sophiamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()